Charter van de wandelaar

Beste wandelaar, 

gelieve op te merken dat Wandelklub Halewijn vanaf onze eerste wandeltocht in 2019 het “Charter van de wandelaar” zal toepassen.

Dit houdt in dat:

  • wij ons strikt zullen houden aan de voorziene starturen m.a.w. er kan pas ingeschreven (gescand) worden vanaf 15 minuten voor het voorziene startuur;
  • de wandelboekjes en wandelkaarten slechts afgestempeld worden na voorlegging van een geldig startbewijs. 

Wij rekenen op de medewerking van alle wandelaars.

 

Betaalbewijzen – Startkaarten

Misschien weten jullie het al maar vanaf  1 januari 2019 zal er op alle wandeltochten gewerkt worden met een “betalingsbewijs”.

De “startkaart” wordt dan een “betalingsbewijs” voor de leden.

Dit bewijs krijg je als wandelaar mee op je tocht en kan ondermeer gebruikt worden ter controle, om een gadget te bekomen, …. Kortom het is het bewijs dat een bij WandelsportVlaanderen vzw aangesloten wandelaar betaald heeft om te wandelen.

De aangesloten wandelaar hoeft bij de start geen strookje meer in de doos achter te laten!

Voor de niet aangesloten leden blijft deze werkwijze wel behouden. Zij moeten het strookje wel nog invullen en achterlaten in de doos. Dit is van belang voor de verzekering.

 

Lidkaart 2019

In 2019 wordt op alle wandeltochten van Wandelsport Vlaanderen vzw elektronisch ingeschreven.

Zorg dus dat je bij inschrijving op een wandeltocht steeds je lidkaart bij de hand hebt, zodat de scanning vlot kan verlopen.

Zonder je lidkaart zal je moeten inschrijven als niet-lid en bijgevolg ook het inschrijfgeld voor niet-leden betalen.

Elke wandelaar ontvangt bij inschrijving én betaling van de deelnemersbijdrage een betaalbewijs.

Bij eventueel ongeval zal gevraagd worden naar dit betaalbewijs om te bewijzen dat het lid zich wel degelijk aanmeldde voor de wandeltocht.

De lijst van de scanning is derhalve niet voldoende als bewijs van inschrijving.

 

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.